Chat with us, powered by LiveChat

🚛  Hitra dostava 1-2 dni

🔒 100 % Varen nakup

🔝 Garancija na zadovoljstvo

✔ Vračilo v 15ih dneh

Dostava že 6.11.2024. Nad 35€ brezplačna dostava!

Splošni Pogoji Poslovanja BigBro.si

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine bigbro.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Uradni list RS, št. 98/04). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev. Link Do Zakona od Varstvu Potrošnikov

Cene

Vse cene so v valuti EUR. DDV je obračunan saj podjetje Malenkosti d.o.o. v nadaljevanju ponudnik po 94. Členi ZvPot je davčni zavezanec. Vse cene so dokončne. Dodatni strošek poleg objavljenih cen v spletni trgovini je poštnina in poštna provizija.

Pogodba

Kupna oziroma kupoprodajna pogodba je sklenjena ob pritisku na gumb |Zaključek nakupa|.

Naročila

Ob zaključku nakupa, morate v obrazec vnesti svoje ime, priimek, naslov kjer boste prejeli pošiljko, email naslov, ter telefonsko številko (slednja ni obvezna, vendar zelo priporočljiva, v primeru težav z pošiljko). Po oddaji naročila bo slednje shranjeno v našo bazo in obdelana v najkrajšem možnem času. Po obdelavi bodo vaši podatki shranjeni in dostopni samo na sedežu podjetja. Zavezujemo se, da bomo osebne podatke uporabili izključno za potrebe izpolnitve tekočega naročila, pošiljanje računov in ostalo potrebno komunikacijo (le vaš email naslov, bo uporabljen za pošiljanje reklamnih letakov). Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Načini Plačila

- Z GOTOVINO PO POVZETJU: Pri tej izbiri plačila boste ob pritisku na gumb |Zaključi nakup|, preusmerjeni nazaj na prvo stran, saj nadaljna obdelava ni potrbna. Naročeno blago plačate poštarju ob dostavi na vaš naslov ali ob prevzemu na pošti. Če izberete ta način plačila, bo pošiljka odposlana takoj.

- PLAČILO PO UPN NALOGU: Pri tej izbiri plačila boste ob pritisku na gumb |Zaključi nakup|, preusmerjeni na stran z podatki, ki jih morate vnesti na položnico in jo plačati na željenem plačilnem mestu. Po opravljenem plačilu vas prosimo, da nam pošljete mail z vsebino "PLAČANO PREKO UPN" na info@bigbro.si, kajti kljub temu, da boste na UPN nalog kot namen navedli vaše Ime in Priimek bo z tem mailom, obdelava naročila še hitrejša. Če izberete ta način plačila, bo pošiljka odposlana takoj, ko bo denar nakazan na naš račun. Vaš strošek bo ob poštnini še provizija, ki jo banka kjer bo položnica plačana zaračunava.

- PLAČILO PREKO PAYPALA: Po zaključku nakupa boste preusmerjeni na Paypal, kjer izvedete plačilo.

-

Dostava in Čakalna doba

Če je izdelek na zalogi je dostavni rok od 2 do 3 dni. Zaradi začasne majhnosti skladišča, se ob večjih izdelkih lahko zgodi, da slednjega ni na zalogi, zato se čakalna doba poveča za 7-10 dni. Če izdelka ni na zalogi vas bomo obvestili. Paket je potrebno prevzeti v 8ih dneh od dneva dostave.

Naročilo blaga in Postopek nakupa v spletni trgovini BigBro.si

Kupec lahko želeno blago naroči po telefonu, elektronski pošti, 24urnem klepetu ali z nakupom v spletni trgovini. V primeru spletnega nakupa se mora obiskovalec spletne trgovine registrirati kot uporabnik. Po registraciji lahko uporabnik prične s postopkom naročila. Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov. Po potrditvi nakupa pa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti ali telefonu podjetja Malenkosti d.o.o., vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.

Postopek nakupa:

1. korak:

Kupec v ponudbi spletne prodajalne izbere želen artikel in količino in izbiro potrdi s klikom na gumb »dodaj v košarico«. V primeru nakupa več različnih artiklov, se postopek pri vsakem artiklu ponovi. Ko je zbiranje artiklov končano, ima kupec na voljo pregled povzetka naročila. Po pregledu vsebine naročila izbiro potrdi s klikom na gumb »zaključi z nakupovanjem«. Aplikacija bo od uporabnika zahtevala vnos uporabniškega imena in gesla ali registracijo. Po opravljenem vpisu, se postopek nakupa zaključi z izbiro načina dostave in plačila ter klikom na gumb »potrdi naročilo«.

2. korak:

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V tem koraku ima kupec ponovno možnost pregledati vsebino naročila. Za primer napak pri nakupu ima kupec na voljo tudi možnost preklica naročila. Kupec lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti ali telefonu. V primeru preklica po elektronski pošti je v sporočilu potrebno obvezno navedite navesti naslednje podatke: v naslovu sporočila: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) ime izdelka b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.

3. korak:

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo pri prodajalcu. Prodajalec po prejemu preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ob potrditvi naročila prodajalec obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Če je blago na zalogi prodajalec v roku 3 delovnih dni blago primerno zapakira in odpošlje paket naslovniku. Skupaj z naročenim blagom kupec prejme tudi račun.

- Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo v obdelavi). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

- Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja. Registracijo lahko uporabnik vsak trenutek prekliče. To stori tako, da s pisno izjavo prodajalcu sporoči preklic registracije.

Preklic naročila, kupec lahko opravi, tako, da prodajalca obvesti, preko emaila: info@bigbro.si, GSMa 030410411 ali pisno na naslov naveden v opisu subjekta,da naročilo preklicuje. Čas preklica je mogoč v času med oddajo naročila in obvestilom o poslanem izdelku/paketu.

Nakup za Pravne osebe

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vsako vračilo bo individualno obravnavano, pri tem pa bomo poskušali dosegati kriterije dobavitelja. Ob upravičenosti za vračilo blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri (ki je enak ali cenovno dražji). Vračilo kupnine žal ni možno. Spletna trgovina bigbro.si ni namenjena le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom. Postopek nakupa je popolnoma enak, le da pri izbiri načina plačila »podrobnosti plačila« (korak 2) vpišete podatke podjetja in veljavno davčno številko. Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe.

Poškodovano blago

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času. Izdelki brez garancijskega lista imajo 6 mesecev garancije, ki se jo uveljavlja z originalnim računom.

Vračilo in zamenjava blaga

Za več informacij si oglejte: Vse o Vračilu, Garanciji ter Odstopu od pogodbe

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Pomembne informacije:

- Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

- Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

- Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

- Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

- Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

- Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: - odpravi napako na blagu ali - vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali - blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali - vrne plačani znesek.

- V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo.

- Te Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Za ogled kliknite na naslednji LINK: Vse v zvezi s Stvarno napako je opisano od člena 37 do člena 39

Izdelki, ki zagotavljajo vodoodpornost in varnost Športnih kamer in mobilnikov ter drugih naprav omenjenih v ponudbi - Dodatna pojasnila

Pred uporabo priporočamo test v vodi brez naprave. Priporočeno je, da v etui ali vodoodporni nosilec vstavite kos suhega papirja in tako preverite vodotesnost kljub temu, da je artikel pred pošiljanjem preverjen. Nekateri artikli imajo izveden uradni standardni test, kot npr. JIS IPX8, drugi ne. V kolikor ima artikel izveden test, je v opisu artikla to tudi navedeno, sicer ga nima. Kljub standardom in stalnem naključnem preverjanju vodotesnosti vseh dotičnih artiklov je nakup in uporaba le-teh NA LASTNO ODGOVORNOST. Enako velja za pritrdilne izdelke in ohišja Športnih kamer. Ob mogočih zelo močnih tresljajih/prometnih nesrečah/udarcih oziroma nepravilni pritrditvi izdelka in ostalih nezgodah oziroma pretirani zahtevnosti same uporabe izdelek lahko izgubi vodotesnost oziroma se sname z nosilca oziroma se poškoduje. Zato je uporaba slednjih vseh situacijah na LASTNO ODGOVORNOST.

Pritožbe oziroma reševanje sporov

Kupcu je v skladu z 11. točko 1. odstavka 43.b. člena ZVPot, podana možnost reševanja spora izvensodno. Pritožbe, prosimo, da nam stranke/potrošniki posredujejo v pisni obliki naslovi na sedež podjetja ali na e-naslov: info@bigbro.si. Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno okrajno sodišče v Slovenski Bistrici. Več v zvezi z izvensodnim reševanjem sporov ter drugimi pravnimi sredstvi si oglejte na naslednjem linku: Vse v zvezi s Možnostmi reševanja sporov je opisano 43.b. členu ZVPot

Platforma za reševanje sporov

- S 15. februarjem 2016 Evropska komisija pripravlja platformo za izvensodno reševanje sporov. Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/

- Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm

- Podjetje Malenkosti d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov

Dodatne informacije

Kupce prosimo, da se v primerih nejasnosti v zvezi z zgoraj navedenimi odstavki obrnejo na prodajalca, preden uveljavijo postopek o odstopu od pogodbe oziroma reklamaciji izdelka, da posledično zaradi napak oziroma neupoštevanja navodil potrošnika ne pride, do dodatnih nepotrebnih stroškov poštnin oziroma časovne zamude.

Izjava o varovanju osebnih podatkov

Podjetje Malenkosti d.o.o. spoštuje in ščiti vašo zasebnost. V nadaljevanju preberite, kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki. Ta izjava o varovanju osebnih podatkov opisuje obravnavo podatkov, ki nam jih zagotavljajo ali zbirajo naše digitalne platforme, ki obiskovalcem omogočajo dostop do naše spletne strani in uporabe naših storitev. Ta pravilnik o zasebnosti je skladen s Splošno uredbo o varstvu podatkov EU in tudi lokalno zakonodajo.

Pravna podlaga za obdelavo podatkov

Podjetje Malenkosti d.o.o. spoštuje in ščiti vašo zasebnost. V nadaljevanju preberite, kako ravnamo z vašimi osebnimi podatki. Ta izjava o varovanju osebnih podatkov opisuje obravnavo podatkov, ki nam jih zagotavljajo ali zbirajo naše digitalne platforme, ki obiskovalcem omogočajo dostop do naše spletne strani in uporabe naših storitev. Ta pravilnik o zasebnosti je skladen s Splošno uredbo o varstvu podatkov EU in tudi lokalno zakonodajo.Tukaj so opisane glavne kategorije podatkov, ki jih zbira podjetje HS plus d.o.o., in glavni nameni zbiranja podatkov :

Kot del splošnih poslovnih procesov podjetja Malenkosti d.o.o.

Zbiramo osebne podatke o obiskovalcih spletne strani, kupcih, dobaviteljih (vključno s tretjimi osebami kot ponudniki storitev). Podatki lahko vključujejo posameznikovo ime, podatke za stik in druge podatke, potrebne poslovanje z vami ali vašo organizacijo.

Kot pomoč pri vašem poizvedovanju

Lahko se odločite, da se strinjate s posredovanjem osebnih podatkov, vključno s svojim imenom, e-poštnim naslovom ali drugimi podatki za stik, ko se obrnete na nas po telefonu, e-pošti, pošti, z uporabo naših digitalnih platform ali drugih komunikacijskih kanalov. Ti osebni podatki nam omogočajo, da se odzovemo na vaše zahteve po informacijah, da pripravimo ustrezne korake in ponudbo za nakup izdelkov, da se lahko odzovemo v primeru zahtev v okviru garancije ali drugih zahtevkov.

Kupci in potencialni kupci

Osebne podatke strank in potencialnih strank, vključno z imeni, podatki za stik, podatki o plačilnih navadah in kreditnih karticah, kreditnimi in drugimi informacijami, zbiramo, ker jih potrebujemo za poslovanje s posamezniki ali organizacijami. Podatke lahko logističnim partnerjem, da lahko poskrbijo za naročilo, vključno z izvedbo dostave izdelkov. Avtomatsko zbiranje podatkov na digitalnih orodjih pa nam omogoča skrb za varnost uporabnikov naše strani.

Razvoj poslovanja

Osebni podatki, ki naj jih zaupate ali so zbrani avtomatsko na naših digitalnih orodjih, bodo uporabljeni za naše boljše poznavanje uporabnikov naših izdelkov in rešitev ter bodo osnova za relevantna sporočila in ponudbe ob priložnostih kontakta z nami. Osebni podatki bodo uporabljeni za izboljšave proizvodov, postopkov, spletne strani.

Tržne komunikacije

Z vašim dovoljenjem, če je to zahtevano, lahko vaše osebne podatke uporabimo, da bi vas obveščali o poslovanju, izdelkih in storitvah podjetja Malenkosti d.o.o.. Če ne želite, da podjetje Malenkosti d.o.o. uporablja vaše osebne podatke na ta način, ali če ne želite prejemati nadaljnjih informacij, se lahko kadar koli odjavite od prejemanja novic. Na dnu različnih komunikacijskih kanalov najdete povezavo za odjavo ali pa se za odjavo na nas obrnite prek e-pošte ali pošte. Vaše podatke bomo izbrisali iz naših sistemov v roku dveh mesecev po prejeti odjavi, razen če hranimo in obdelujemo vaše podatke na drugi pravni podlagi kot je vaše dovoljenje.

Ankete za obiskovalce in kupce

Osebne podatke obiskovalcev naše strani lahko zbiramo kot del anket o storitvah in izdelkih podjetja Malenkosti d.o.o

Upoštevanje preferenc obiskovalcev in strank

Osebne podatke obiskovalcev naše strani ali kupcev lahko zbiramo za zagotavljanje določenih izdelkov in upoštevanje interesov strank.

Skladnost z zakonodajo

Osebne podatke lahko zbiramo, kot to zahteva ali dovoljuje zakonodaja. Osebni in neosebni podatki, ki jih zberemo, so obravnavani kot zaupni in jih ne bomo prodali ali posredovali tretjim osebam, razen izjem omenjenih v tej izjavi.

Kako zbiramo vaše podatke

Podatke, ki nam jih posredujete, zbiramo, ko se na nas obrnete zaradi izdelkov, storitev ali informacij, se prijavite na naših spletnih straneh, sodelujete v javnih forumih ali drugih dejavnostih na naših digitalnih orodjih, se odzovete na ankete za kupce ali kako drugače komunicirate z nami. Podatke zbiramo preko različnih tehnologij, kot na primer s »piškotki«, povezava na politiko uporabe piškotkov. Vaših osebnih podatkov ne bomo posredovali drugim, razen izjemoma v naslednjih primerih: Ko povezana podjetja ali tretje osebe opravljajo storitve v našem imenu, na primer odgovarjajo na vaše zahteve, ali dostavljajo pakete in storitve za stranke, in podobno. Tem podjetjem je prepovedano uporabljati vaše osebne podatke za druge namene kot tiste, ki smo jih od njih zahtevali mi ali jih od njih zahteva zakonodaja. Ko delimo osebne podatke v podjetju ali s tretjimi osebami, da bi zagotovili varnost in zaščito naših strank, zaščitili svoje pravice in lastnino skladno s pravnimi postopki ali v drugih primerih, če v dobri veri verjamemo, da razkritje zahteva zakonodaja.

Vaš nadzor in vaše odločitve

Omogočamo vam določen nadzor in odločitve glede našega zbiranja, uporabe in deljenja vaših podatkov. Skladno z lokalno zakonodajo lahko nadzor in odločanje z vaše strani vključuje naslednje točke:

Spremenite lahko svojo odločitev glede naročnine, prejemanja novic in obvestil.

Lahko se odločite, ali želite od nas prejemati tržna sporočila o izdelkih in storitvah, za katere menimo, da vas utegnejo zanimati.

Lahko se odločite, ali želite prejemati obvestila iz naslova ciljnega oglaševanja oglaševalskih omrežij, ponudnikov izmenjav podatkov in tržne analitike ter drugih storitev.

Lahko zahtevate dostop do svojih osebnih podatkov, ki jih hranimo, da bi popravili netočne ali nepopolne podatke, in v določenih okoliščinah lahko zahtevate, da podatke, ki jih hranimo o vas, izbrišemo iz svojih evidenc (pravice fizičnih oseb).

Vaš nadzor in odločitve lahko uveljavljate ali zahtevate dostop do svojih osebnih podatkov tako, da nas pokličete ali pisno stopite v stik z nami in sledite prejetim navodilom. Prosimo, upoštevajte dejstvo, da vam morda ne bomo mogli zagotoviti določenih izdelkov in storitev, če nam ne dovolite zbirati vaših osebnih podatkov, prav tako nekatere naše storitve morda ne bodo mogle upoštevati vaših interesov in preferenc. Če imate kakršna koli vprašanja o točno določenih osebnih podatkih o vas, ki jih obdelamo ali shranimo, se obrnite na pisno na podjetje Malenkosti d.o.o.. Na vašo zahtevo bomo odgovorili v roku enega mesece z možnostjo podaljšanja roka za dodatni mesec dni. V primeru podaljšanja vas bomo o tem obvestili znotraj meseca dni po prejemu vaše zahteve.

Varnosti. integriteta in hranjenje podatkov

Varnost, integriteta in zaupnost vaših podatkov so za nas izjemno pomembne. Naša skupina izvaja tehnične, administrativne in fizične varnostne ukrepe, namenjene zaščiti podatkov pred nepooblaščenim dostopom, razkritjem, uporabo in spreminjanjem. Občasno preverjamo svoje varnostne postopke, da pretehtamo ustrezne najnovejše tehnologije in metode. Prosimo, upoštevajte, da kljub našim najboljšim prizadevanjem nobeni varnostni ukrepi niso popolni ali takšni, da bi jih bilo nemogoče zaobiti. Vaše osebne podatke bomo hranili tako dolgo, kolikor je potrebno za namene, navedene v tej izjavi o varstvi osebnih podatkov, razen če je daljše obdobje hranjenja potrebno ali ga dovoljuje zakonodaja. Informacijo bomo redno osveževali, da jo obdržimo posodobljeno.

Spremembe te izjave o varovanju osebnih podatkov

Občasno lahko to izjavo spremenimo tako, da jo prilagodimo najnovejšim tehnologijam, industrijskim praksam, zakonodajnim zahtevam ali za druge namene. Na naših digitalnih platformah bo objavljena veljavna verzija izjave o varovanju osebnih podatkov. Svetujemo vam, da redno spremljate Izjavo o varovanju osebnih podatkov, če tako zahteva veljavna zakonodaja, bomo pred spremembami zanje pridobili vaše soglasje.

Pripombe in vprašanja

Če imate pripombo ali vprašanje o tem pravilniku o zasebnosti, se obrnite pisno na podjetje Malenkosti d.o.o.. Če niste zadovoljni z načinom ravnanja z vašimi osebnimi podatki, lahko vložite pritožbo. Uporabite podatke za stik navedene na koncu te izjave. V primeru vložene pritožbe morate podatke za stik z vami posredovati podjetju Malenkosti d.o.o. Vašo pritožbo bomo obravnavali in nanjo odgovorili v 30 dneh. Če menite, da podjetje Malenkosti d.o.o. pritožbe ni ustrezno rešilo, se lahko pritožite pri Informacijskem pooblaščencu, Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana, gp.ip(at)ip-rs.si, https://www.ip-rs.si/

Zasebnost in Piškotki

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

Upravitelj spletne trgovine bigbro.si, Malenkosti d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja BigBro.si zbira naslednje uporabnikove podatke:

- ime in priimek; - naslove za dostavo; - firmo oz. naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba); - davčno številko pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba); - naslov elektronske pošte (uporabniško ime); - geslo v šifrirani obliki; - kontaktno telefonsko številko; - državo bivanja; - druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini; - druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki prodajalec ne odgovarja.Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko bigbro.si med drugimi shrani tudi druge piškotke, kot so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje uporabnika ob naslednjem obisku), ocene artiklov (da veste, katere artikle ste že ocenili) ter piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Vsi omenjeni podatki, razen piškotkov, se na strežniku bigbro.si shranjujejo trajno. Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca.

Izvajanje politike zasebnosti

Podjetje Malenkosti d.o.o. ima sprejet Pravilnik o varovanju osebnih podatkov. Vsi zaposleni pri podjetju,, ki na kakršenkoli način prihajajo v stik z osebnimi podatki, so seznanjeni z vsebino Pravilnika o zavarovanju osebnih podatkov.

Pravica do obveščanja

mate pravico do brezplačnih informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do vpogleda, popravka ali izbrisa teh podatkov. V primeru, da imate vprašanja glede izbrisa ali uporabe vaših podatkov, nam to sporočite na elektronski naslov info@bigbro.si ali nam pošljite zahtevek po pošti na naslov podjetja Malenkosti d.o.o..

Obvestila o stanju naročila: pridržujemo si pravico, da vas na vpisano telefonsko številko ali elektronski naslov obveščamo o stanju vašega naročila. V primeru, da naročila ne boste prevzeli več kot 5 dni, si pridržujemo pravico do klica in obvestila, kot opomnika za prevzem artiklov.

Obvestila po prejetem naročilu: vaša uporabniška izkušnja nam je pomembna, zato vas bo po prejemu naročila naš referent poklical, da preveri ali ste bili z nakupom in izdelkom zadovoljni. V kolikor boste želeli, vas bo naš referent seznanil tudi z drugimi ugodnostmi, ki jih lahko pridobite ali koristite ob ponovnem nakupu v spletni trgovini. V tem primeru boste na vašo telefonsko številko in vaš elektronski naslov redno prejemali elektronska in sms obvestila o ugodnostih podjetja. Vaše soglasje lahko kadarkoli prekličete, tako, da nam to sporočite na naš elektronski naslov info@bigbro.si ali tako, da se od prejemanja obvestil odjavite s klikom na povezavo »odjava«. Prav tako si v okviru naše dejavnosti pridržujemo pravico, da vas povprašamo o pogostosti obiska našega spletnega mesta. Vaše mnenje bomo uporabili za izboljšanje spletnega mesta in uporabniške izkušnje. V primeru izpolnjevanja promocijskih obrazcev (kuponov s popustov) na socialnih omrežjih boste na vaš elektronski naslov prejemali obvestila, s katerimi vas bomo redno obveščali o možnostih koriščenja promocijskih kuponov. Tudi od teh obvestil se lahko odjavite na enak način, kot je opisano zgoraj.

Pravica, da od podjetja Malenkosti d.o.o. kot upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahtevam dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije:

- namene obdelave, - vrste osebnih podatkov, uporabnike ali kategorije uporabnikov, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah, - predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja, - obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov. - razloge zanj kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika. eno (brezplačno) kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določim sam (če je zahteva podana z elektronskim sredstvom za komunikacijo in ne zahtevam drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki). Za dodatne kopije, ki jih zahtevam, lahko upravljavec zaračuna razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov. - popravek netočnih osebnih podatkov.

Pravica, da od podjetja Malenkosti d.o.o. kot upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahtevam omejitev obdelave osebnih podatkov, kadar:

- oporekam točnosti osebnih podatkov, in sicer za obdobje, ki upravljavcu omogoča preveriti točnost osebnih podatkov, - je obdelava nezakonita in nasprotujem izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevam omejitev njihove uporabe, -upravljavec osebnih podatkov ne potrebuje več za namene obdelave, pa jih jaz potrebujem za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov. - izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov, predvsem pa v primeru, kadar prekličem to privolitev za obdelavo osebnih podatkov. - Izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, s pravico, da te podatke posredujem drugemu upravljavcu, ne da bi me prvotni upravljavec pri tem oviral. - Prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno z oblikovanjem profilov. - da zame ne velja odločitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi z mano ali na podoben način name znatno vpliva, če so izpolnjene predpostavke iz člena 22 Splošne uredbe o varstvu podatkov. - pravica, da zoper upravljavca vložim pritožbo pri informacijskem pooblaščencu, če menim, da obdelava mojih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu podatkov. Postopek uveljavljanja pravic

Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim v pisni obliki na upravljavca, in sicer na elektronski naslov: info@bigbro.si

Seznanjen sem, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.

O piškotkih

Kaj so piškotki in zakaj so potrebni?

Piškotek je kratko besedilo, ki ga spletna stran ob vašem obisku pošlje brskalniku. Tako vas spletna stran prepozna, si z njim zapomni podatke o vašem obisku in vam omogoči prijazno ter enostavnejšo spletno storitev. S pomočjo piškotkov prilagajamo vsebino na naši spletni strani, si zapomnimo vaše preference in beležimo obisk naše spletne trgovine. Brskanje po naši spletni trgovini je s piškotki prijetnejše, hitrejše in predvsem učinkovitejše.

Onemogočanje piškotkov

Vi odločite, ali boste dovolili shranjevanje piškotkov na vaši napravi. Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v vašem spletnem brskalniku.

Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate.

- Chrome - Firefox - Opera - Internet Explorer 9 - Internet Explorer 7 in 8 - Safari

Če spremenite ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke. Postopek za upravljanje in brisanje piškotkov se razlikuje od brskalnika do brskalnika. Če pri tem potrebujete pomoč, lahko pogledate v brskalnikovi pomoči uporabnikom. Sledenju Google Analytics lahko onemogočite tudi na naslednji povezavihttps://marketingplatform.google.com/about/.

Splošne pogoje poslovanja spletne trgovine https://bigbro.si

lahko v PDF obliki snamete tukaj: Splošni Pogoji Poslovanja PDF

Preklic naročila na novice bigbro.si

Če ne želite več prejemati novic v zvezi z Bigbro.si na vaš email naslov. Nam na info@bigbro.si pošljite email z vsebino "PREKLIC NOVIC".

Nagradne igre na BigBro.si

Ob oddaji svojega email naslova soglašate z njegovo nadaljno uporabo v oglaševalske namene ( Velja kot naročilo na novice BigBro.si)

Mnenja o izdelkih

Vsa mnenja, ki jih zaznate na naši spletni trgovini ter v košarici, so dejanska mnenja kupcev, ki so naše izdelke kupili in jih ocenili po nakupu. Mnenje so nam posredovali na info@bigbro.si ali na naši Facebook strani. Na enak način nam lahko mnenja posredujete vsi kupci.